Spørgsmål om billetter og rejsedokumenter
Din rejseplan er din flybillet/elektroniske billet, som skal anvendes ved check-in i lufthavnen.
Den elektroniske billet er det samme som din rejseplan og den fungerer som flybillet/e-ticket til rejsen.
Der kan være tastefejl i din emailadresse eller din postkasse kan være fyldt, hvorfor du bedes kontakte os her.
Du skal gå ind på den pågældende lufthavns hjemmeside for check-in-tider.
- Københavns lufthavn, cph.dk
- Billund lufthavn, bll.dk
- Aalborg lufthavn, aal.dk
Dit e-ticket nummer/billetnummer finder du øverst på din rejseplan, som fungerer som din flybillet.
FDM Travel kontakter dig enten pr. e-mail eller telefon, såfremt der er ændringer i din flyrejse. Husk, at du også altid kan se din aktuelle rejseplan på viewtrip.travelport.com.
Nej, det er ikke længere nødvendigt at genbekræfte sin hjemrejse. Vi anbefaler dog at holde øje med din hjemrejse via flyselskabets hjemmeside eller på viewtrip.travelport.com.
Som udgangspunkt er navneændring ikke muligt - men kontakt os gerne her.
Hotelvoucher fremsendes på e-mail indenfor 1-2 dage efter bestilling.
Hotellet har kun brug for et kontaktnavn på bestillingen, som det fremgår af voucheren. Hvis alle navne fremgår af voucheren, skyldes det, at det bestilte hotel kræver fuld navneliste.
Du bedes kontakte os her, hvorefter vi forespørger hotellet, men bemærk, at dette betragtes som et ønske og kan ikke på forhånd bekræftes.
Stemmer navne i pas og på flybilletten stadig overens, er det ikke nødvendigt at ændre flybilletten. Er passet allerede blevet ændret, bedes du kontakte os angående mulighed for ændring her.
Der bliver fremsendt et dokument pr. produkt/rejsedel. Der er 4 typer rejsedokumenter; elektroniske flybilletter (rejseplanen) , hotelvoucher, transfervoucher og bilvoucher. Disse dokumenter er meget vigtige for at undgå problemer på destinationen.
Alle tider opgives altid som lokale tider.
Du kan se alle terminaler ved at logge på din reservation via viewtrip.travelport.com.