Kontakt kundesupport
Hvis du oplever en mangel på din rejse, har du pligt til hurtigst muligt at informere os herom, så vi har mulighed for at rette op på den. Du skal reklamere på stedet eller til de underleverandører, der leverer den ydelse, som er mangelfuld. Hvis dette ikke løser problemet, skal du straks kontakte FDM Travel på telefon +45 70 11 60 11 eller skrive til Kundesupport i skemaet nedenfor. Hvis du ønsker at reklamere efter rejsen, så benyt skemaet du finder her
På siden Spørgsmål og svar finder du svar på de fleste almindelige spørgsmål såsom:
- Hvor meget bagage kan jeg have med?
- Hvor er mine flybilletter eller boarding pas?
- Hvornår kan jeg checke ind på flyet?
- Hvad er inkluderet i billejen i forhold til forsikringer, ekstra fører m.m. ?
Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, kan du udfylde skemaet nedenfor – og vi vender tilbage indenfor 1-2 hverdage. Vores kundesupport kan også træffes på telefon 70 11 60 11 (hverdage 10-16).