Gode og dårlige oplevelser

Gode og dårlige oplevelser

Jeg er kommet hjem fra min rejse og vil gerne give jer feedback eller sende en reklamation. Hvad gør jeg?

Feedback og reklamationer skal ske skriftligt til FDM Travel. Reklamationer/feedback skal sendes til det rejsebureau, hvor du har købt din rejse. Har du købt din rejse på nettet, kan du kontakte vores kundeserviceafdeling her, hvor du også kan læse mere om dine rettigheder og klagemuligheder.

Jeg er utilfreds med mit hotelophold. Hvem kan jeg sende min reklamation til?

Feedback og reklamationer skal ske skriftligt til FDM Travel. Reklamationer/feedback skal sendes til det rejsebureau, hvor du har købt din rejse. Har du købt din rejse på nettet, kan du kontakte vores kundeserviceafdeling her, hvor du også kan læse mere om dine rettigheder og klagemuligheder.

Jeg er utilfreds med min udlejningsbil. Hvem kan jeg sende min reklamation til?

Feedback og reklamationer skal ske skriftligt til FDM Travel. Reklamationer/feedback skal sendes til det rejsebureau, hvor du har købt din rejse. Har du købt din rejse på nettet, kan du kontakte vores kundeserviceafdeling her, hvor du også kan læse mere om dine rettigheder og klagemuligheder.

Jeg ønsker at klage over forsinkelse eller aflysning af mit fly. Hvad gør jeg?

Vi henviser til det pågældende flyselskab. Du kan læse mere om dine rettigheder som flypassager her. Hvis du har købt en pakkerejse, kan du sende en reklamation.

Jeg har bestilt en flyrejse hos jer, men har mistet min bagage. Hvad gør jeg?

Du skal kontakte flyselskabet, som er ansvarlig for din bagage. Det er også en god ide at kontakte dit forsikringsselskab.

På grund af ændringer i MIN rejseplan, når jeg ikke tilslutningsflyet videre. Hvad gør jeg?

Er der tale om en sammenhængende billet, er det flyselskabets ansvar at ombooke dig til anden forbindelse. Er der tale om en separat udstedt billet, er det dit eget ansvar at få billetten ombooket samt dække eventuelle udgifter forbundet med dette.

Min bagage er forsinket. hvad gør jeg?

Er din kuffert ikke nået frem, skal du udfylde en rapport ved bagageservice i bagageområdet inden du forlader lufthavnen. Her får du et referencenummer hvor du kan spore din kuffert, og dette kan typisk gøres på flyselskabets hjemmeside.